Monday, May 25, 2009

Daugavpils en mardröm.
Gick ut i heat fyra och skulle starta från tvåan. Grön lampa, jag tittar vänster. Efter en sekund rycker föraren på spår ett, jag gör detsamma likamed totalmissad start och en rund poäng. Till saken hör att vi redan då hade tre femettor emot oss tror jag. Jag visste redan då att mitt nästa heat var avgörande för min fortsättning i tävlingen. Chansade och tog hoj två. FEL! En etta för mig, femetta i baken igen.
Överställd resten av tävlingen.
Det är jävligt spänt för alla just nu. Före nomineringsheaten rök två förare och mekar ihop och slogs. Inom laget! Leenden är just nu strängt förbjudna,det är skit rent ut sagt.
Till helgen är det derby mot Tarnow, före det plikt träning på Lördag. Där kommer dom att stå med sina noteringshäften och tidtagarur. Jag säger bara en sak, att detta lär bli en mental utmaning. Vi får se var bilan faller.
Han har mer och mer rätt min gode vän M.C. "Listen to many. Trust few. Learn to paddle your own canoe"